Jump to content
Sign in to follow this  
johnye_pt

Portuguese Translation (pt-PT)

Recommended Posts

Vou começar a tradução algures em janeiro de 2006. Se alguém já começou a tradução, que faça reply aqui ou me mande uma mensagem privada. Se precisarem de ajuda, é só pedir ;)

I'm starting the translation somewhere in January, 2006. If someone already started translating, please reply here or send me a PM. If you need help, just ask ;)

Ainda não. Entrei em exames e o último é dia 11 de Fevereiro... Se quiseres depois posso dar uma vista de olhos (estilo revisão), mas ficas tu na mesma com os créditos da tradução ;)

Não sei se recebeste a minha PM ao 1º reply que fizeste, eu não conseguia postar/responder mas parece que o Flo já resolveu o problema.

I'm currently translating an updated version (pt-PT, "Português de Portugal"). It's based in English's most recent version available (at this date). If anyone wants to give a hand to translate, test or even simply read the file to find any typos, please let me know.

Regards,

Helder Magalhães

Sign in to follow this  

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.